Wednesday, June 4, 2014

تصاویر باحال سخنرانی آقامحمود در سال روز امام راحل در یک مسجد در مشهد

در شرایط قحطی خنده وفزونی غم ومحنت ....، خنده بر لبان آوردن این تصاویر نوبر است.
گفته می شود تاریخ دو بار کمیک – تراژدیک تکرار می شود . سال 57 بدنبال آب بودیم که به سرآب رسیدیم.  همچنین بدلیل اینکه سانسور مطبوعات و رسانه های خبری و  تفتیش عقاید همراه با سرکوب که جایگزین وعده های آزادی داده شده ی قبل از 57 شد روی به شبکه های مجازی اطلاع رسانی آورده شد و دل خوش گشتیم که دیگر سانسوری در کارنیست . شوربختانه  وجود اعمال تبعیض  و روش  گزینه ای و خودی وغیرخودی کردن  ایجاد مانع و اخلال گری در امر اطلاع رسانی به وجود آمد و  زیرآب دل خوشی کاذب زده شد . چون روش گزینه ای اجازه نمی دهد تا برخی از لینک های داغ به صحفه داغ برده و در معرض دید بیشتر کاربران وبازدید کنندگان این شبکه مجازی  قرار گیرد .
بهرحال امید است که تغییرات حکومت دمکراتیک در ایران به وجود آید و آزادی بیان وقلم  و.... هم باشد و به شرایط سانسور وتفتیش عقاید و سرکوب پایان داده شود  تا دیگر نیاز به قلم زنی در شبکه های مجازی اطلاع رسانی نباشد. برای اینکه  اکنون  دامنه ی اختناق وتبعیض و اختلاف و رقابت های مخرب ناشی از جنگ قدرت وثروت به مرحله ای رسیده است که طفلکی آقا محمود احمدی نژاد کوچک اندام و بسیار بلند پرواز که زمانی بقول فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت احمدی نژاد وملازم همیشگی وی قرار بود هزاره ی سوم شود . برای اینکه  زمانی  برای خودش دم ودستگاهی  و برو وبیایی داشت و عجیب گرد و خاکی بر پا می کرد . چون  توی جیب  خود لیست دانه  اسامی هر گز فاش ناشده ی درشت های مفسدان اقتصادی داشت که مسلح به  تهدید بگم بگم بود . آنگونه که ابزار تبلیغی- تهدیدی گیر دادن به رفسنجانی وپیگیری رفسنجانی وفرزندانش وپرونده سازی کردن برای شان بود تا جایی که  فائزه ومهدی  زندانی و محسن از متروی تهران برکنار شد و رفسنجانی از رأس مجمع خبرگان وامام جمعه موقت تهران جراحی  شد . البته با چراغ سبز بیت رهبری وحمایت پاسداران و مصباح یزدی این اقدام عملی گردید .  
همچنین آقا محمود برای سرگرم کردن مردم ایران و سرکار گذاشتن ملت فلسطین با تقویت حماس  یا جدایی بین شان  اسراییل را به نابودی تهدید می کرد .  جالب تر اینکه ازانحلال سازمان ملل و برپایی سازمان ملل جدید بدون عضویت آمریکا واسراییل یاد وتأکید می نمود. صدالبته که فراموش نشده چگونه  سفرهای ماراتونی پرهزینه ی استانی  داشت که در دفاع انرژی هسته ای حق مسلم ماست بود . مکمل آن عریضه نویسی های کیلومتری به مقامات کشورهای خارجی برای پیوستن به حکومت جهانی مهدودیت مورد نظرش  داشت . اما شرایط آنگونه شد که پس از پایان ریاست جمهوری اش یا یاران نزدیکش  به اتهام اختلاس دستگیر می شوند .یا وزاری سابق وی یکی یکی علیه اش افشاگری می کنند .
 بهرحال شرایط  این مرد ریز اندام بلند پرواز و  عقده ای گنده ادعا  روزگارش آنگونه شده است  که بر خلاف سال های قبل  که در سال مرگ خمینی یکه تاز بود . طوریکه نوچه وساندیس خوران لباس شخصی هایش اجازه سخنرانی  به نوه ی خمینی سید حسن در چنین روزی  را به وی نمی دادند زیرا که با فریاد مرگ برمنافق سخنرانی اش را قطع می کردند . رفسنجانی که حق حضوردر این مراسم را نداشت . اما امسال با غلامحسن الهام  دوتایی یواشکی و دزدکی به مشهد رفتند تا  به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد خمینی در مسجد حجت ابن الحسن  سخنرانی  داشته باشنند. البته این اولین  سخنرانی رسمی آقا محمود  احمدی نژاد بعد از دوران ریاست جمهوری اش می باشد .  عجیب اینکه گذشته از اینکه یک مشتی ساندیس خور گرد وی حلقه زدند و در مسجد یا بیرون از آن حضور داشتند آنگونه که در تصاویر  بازتاب داده شدهآمده  نشان از اوج افلاس و ورشکستگی آقا محمود مدعی چره ی هزاره ی سوم می باشد .به ویژه اینکه تصاویر بازتاب داده شده از سوی خبر گزاری ایسنا نه جنبه ی اطلاع رسانی ندارد که هدف تحقیر وریشخند کردن آقا محمود می باشد . برای اینکه تصاویر وادا واطوار های آقا محمود بطور مضاعف کمدی وخنده دارند . تازه خنده دار تر اینکه آقا محمود از ترس سئوال پیچ شدن اذعان داشته  من بنای صحبت کردن ندارم، چون قصدم عرض ارادت و حضور در جلسه بزرگداشت سال مرگ  خمینی است .  البته نگفته که چرا برای عرض ارادت به جای حضور بر سر گور وی یا مراسم سال مرگ وی در تهران ترجیح داد عازم مشهد شود؟ ناگفته نماند که همپالگی همراهش غلامحسین  الهام هم سخنرانی  کرد .
بگذریم بدون شک تلاش مذبوحانه ی آقا محمود این سوگلی 8 ساله ی رهبرولی فقیه که اعتراف نمود از نظر اندیشه وعقیده  آقا محمود نسبت به رؤسای جمهور پیشین به وی نزدیک تر است. ناچار شد برای خودنمایی در یک  مسجد گمنام  با حضور محدود ساندیس خوران شرکت کننده در مشهد حضور یابد . آنهم  بدون بلند کردن دو انگشت پیروزی  وی مقابل دور بین  ظاهر شده است  تا فراموش وبایگانی  نشود  و  زود به موزه ی تاریخ نپوندد .  بهرحال دیدن تصاویر برای سرگرمی وتفنن خوب و مفید است چون در شرایط قحطی خنده وفزونی غم ومحنت ....، خنده بر لبان آوردن این تصاویر نوبر است. 15 خرداد -93
 










فرارومحمود احمدی نژاد با حضور در مسجد حجت ابن الحسن مشهد به سخنرانی پرداختاحمدی نژاد در مراسم بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و در اولین سخنرانی رسمی‌اش بعد از دوران ریاست جمهوری اظهار داشت: من بنای صحبت کردن ندارم، قصد عرض ارادت و حضور در جلسه بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) بود. در این مراسم الهام که احمدی نژاد را همراهی می کرد نیز سخنرانی کرد. تصاویر عکاس ایسنا را در ادامه می بینیم

No comments:

Post a Comment