Saturday, June 7, 2014

گنه کرد دربلخ آهنگری ، به شو شتر زدند گردن مسگری

گنه کرد دربلخ آهنگری ، به شو شتر زدند گردن مسگری
 پیرامون اصطلاح سنگ بستن و سگ رها کردن آورده اند که در هوای سرد زمستانی  سپیده دمان درویشی  وارد شهری می شود  همین که تا به دروازه ورودی شهر می رسد سگ های ولگرد گرسنه پارس کنان به  سویش حمله ور می شوند .درویش در مانده در دفاع از خود خم می شود تا سنگی از زمین بردارد و برای راندن سگان به عقب به سوی شان پرتاب کند .اما متوجه می شود بدلیل یخ زدگی سنگ ها به زمین چسبیده وکنده نمی شوند .نومیدانه کمر راست وسرش را بلند می کند فریاد زنان می گوید این چگونه شهریست که حاکمانش سنگ رابسته وسگ را رها کرده اند ؟ اماگذشته از اینکه بیش از 35 سال است که این سیاست سنگ بستن و سگ  گشودن  با چاشنی خودی و غیر خودی کردن  در رژیم نا مشروع ولایت فقیه اعمال می شود .ولی شور بختانه مشابه ی این سیاست در برخی از شبکه های مجازی – اجتماعی هم کار برد دارد .از جمله در این شبکه ی مجازی بالاترین  هم از این روش استفاده می شود. بطور نمونه  پس از این لینک زده شدکه  بطور تصادفی یا شانسی داغ شد و به صحفه داغ رفت و همچون سایر لینک های قبلی من فیلتر نشد:
 سپس مورد استقبال خوب کاربران  و بازدید کنندگان واقع شد .چون 5000 آمار کلیک و 95 رأی  بدون منفی و 8 کامنت  دارد . البته برای مدتی این لینک در صدر لیست لینک های بهترین بود . همینطور در لیست لینک های بحث روز هم بود که نمی دانم چرا چندین ساعت قبل از پایان زمان 24 ساعته  این لینک از این لیست حذف شد ؟!
بهرحال لینک نه ارتباطی به مجاهدین داشت ونه من از مجاهدین لینک می زنم .  شایان یاد آوریست  همانگونه که به سایر لینک ها رأی می دهم به لینک های مخالفین از جمله لینک های مجاهدین هم رأی می دهم که تصور نمی رود خلاف قوانین ترسیم شده ی بالاترین باشد.  اما پس از مدتی که لینک در بخش لینک های تازه زده و مورد توجه کاربران واقع شد ناگهان سر وکله ی یک کاربرپیدا شد و  یک کامنت  توهین آمیز اتهامی به من و کامنت یک کاربر دیگر زد که هیچگونه ارتباطی به لینک ومحتوای آن نداشت . البته برای رد گم کردن و عادی سازی  رأی منفی نداد تا موضع اش برجسته نشود. من روی نام کاربر کلیک کردم تا بدانم  چکاره است ودلیل کامنت زدنش زیر لینک من چیست ؟ سپس کامنت هایش را چک کردم متوجه شدم عجیب دشمنی هیستریکی فقط با مجاهدین دارد .مشابه این موضع را از چند کاربر دیگر دیده  بودم .حدس زدم باید یکی از این ها باحساب جدید کارب بری باشد . بگذریم برای روشنگری و پاسخگویی چندین کامنت های قبلی وی زیر چند لینک را کپی ودر زیر لینک خودم زدم . باز با توهین و فحاشی .... بیشتر کامنت زد وبا یک کار بر دیگر هم در گیر کامنتی  پیدا نمود.
همچنین برای روشنگری بیشتر زیر لینک وی  کامنت زدم که واکنش وی توهین و اتهام وهتاکی بود . برای اینکه  متقابل به مثل کرده و ثابت کنم  مثل خودش می شود کامنت زد یک کامنت زدم . بلافاصله  در جواب بیشتر توهین و فحاشی زکیک زیر لینک خودش خطاب به من کرد وادامه توهین و اتهام و فحاشی را به زیر لینک من کشاند.
بگذریم نتیجه این شد که حساب من همانگونه که پیش بینی کرده بودم  امیدوارم  بهای داغ شدن این لینک مجازات نداشته باشد ولی داشت چون حساب من برای 3 روز بسته شد . اتهام نقض اعلام نا شده قوانین بالاترین است!
چون دلیل را نمی دانستم  به لینک کاربر هتاک و فحاش و اتهام زن رجوع  نمودم .متوجه شدم کامنت من حذف شده است . ولی کامنتی که  از سوی این کاربر فحاش زده شده که ناشی از خوشحالی کاربر مربوطه بدلیل بسته شدن حساب من  است  از موضع فراربه جلو وآی دزدکنان بطور غیر مستقیم با همان گفتمان هتاکانه و اهانت آمیز اتهامی لو داده است وی گزارش کرده که حساب من بسته شده است .
اما برای اینکه نقض قوانین نکرده باشم تادوباره مجازات نشوم وحسابم پس از باز شدن بسته نگردد! نام کار برر ا اعلام نمی کنمم . ولی اگر به آدرس این لینک رجوع شود:
 نامش در کا منت های زیر  این لینک می باشد که کیست؟
در نهایت اینکه ضرورت دارد خطاب به آقا مهدی یحی نژاد گو شزد شود آنچه کاربر گرامی نیکوتین به شما گفت و بعنوان اعتراض به حضور و فعالیت  خود در بالاترین پایان داد و بالاترین راترک نمود واقعیت دارد وبر خلاف قول تصحیح خطا و اشباه از سوی شما که پیرامون روش جدید الگوریتم بالاترین دادید نه تصحیح نشده که ادامه دارد.چون روز گذشته چندین لینک توهینی-اتهامی.....علیه مجاهدین زده شد وواکنشی هم ازسوی بالاترین درکار نبود.
نتیجه اینکه من قضاوت را بر عهده کاربران گرامی آزادیخواه مخالف رژیم نامشروع ولایت فقیه در  این شبکه ی مجازی  واگذار می کنم. همینطور درمورد لینک هایم هم می گویم میانگین آمار بالای کلیک هایش نشان می دهدچگونه موردتوجه بازدیدکنندگان بالاترین واقع می شوند . حال این بر مسئولیت  مسئول  بالاترین است که چگونه تصمیم دارد تنظیم رابطه  کند  و  با فیلتر نکردن لینک های داغ من و سایر لینک های مخالفان به نظر بازدیدگان لینک ها احترام بگذارد وبا فیلتر کردن لینک های مستند- انتقادی ام سایر کاربران یا بازدیدکنندگان سایت بالاترین از دسترسی به لینک محروم شان نکند. 18 خرداد - 93

  

No comments:

Post a Comment