Friday, January 31, 2014

تصاویر "صداقت آمریکایی 2" هم منتشر شد.

در ادامه شکست 24خرداد 92 و واگذاری  پست ریاست جمهوری از مدعیان اصول گرایان حامی خامنه ای وپاسداران به روحانی وائتلاف مدعیان اصلاح طلب با رفسنجانی  شیوه ی تبلیغات رقابتی  رقیب مغلوب هم تغییر کرده است . به ویژه اینکه مقوله  ی آمادگی سرکشی جام زهر توافق هسته ای قوز بالای قوز شده است. چون تبدیل به گفتمان روز میان موافقان ومخالفان توافق هسته ای شده است . بهمین دلیل  است که طراحان  مدعی انقلاب اسلامی که در خدمت خامنه ای و پاسداران  است از موضع ضد آمریکایی فعال شده است و  قسمت دوم موشن گرافیک «صداقت آمریکایی 2» را منتشر کرده است. البته این خانه طراحان مدعی انقلاب اسلامی  پیش از این موشن گرافیک «شمر زمانه‌ات را بشناس» و «صداقت آمریکایی 1» را ساخته بود حالا قسمت دوم موشن گرافیک «صداقت آمریکایی 2» را منتشر کرده است . البته  در توضیح انتشار این موشن گرافیک‌ها گفته شده  در این چند وقت که بحث مذاکرات آمریکایی‌ها با رژیم ولایت فقیه  خامنه ای داغ شده است هر روز شاهد نشان دادن چنگ و دندان پوک و پوشالی آمریکا  هستیم که با ادبیات مضحک «همه گزینه ها روی میز است»  مواجه می باشیم .همچنین خطاب به مقامات آمریکایی افزوده شده  آنچه در  این سیاه بازی آمریکایی‌ها ممکن است مورد غفلت قرار گیرد این است که «اگر شما اینقدر به قدرت چنگ و دندان خود مطمئنید پس چرا با رژیم ولایت فقیه همچون دیگر کشورهای منطقه با منطق تجاوزکارانه و وحشیانه خود برخورد نمی کنید و این همه سال خود و هم پیمانان تان را به زحمت انداخته اید و اکنون همچون شغال پیری که توان ایستادن در مقابل ساده ترین بحران‌های داخلی خود را هم ندارد تلاش مذبوحانه ای برای سرپا نشان دادن خود می‌کنید. بهرحال آنچه در گرافیک موشن صداقت آمریکایی  نمایش داده شده است در اصل اخلال گری در کار دولت روحانی  است که زور زده می شود  با تکیه بر مستندات تاریخی کذایی نشان داده شود که علت این همه تلاش برای مذاکره قدرت ولایت فقیه است نه چیز دیگر . بگذریم  این خانه طراحان تاکنون آثاری را با عنوان «صداقت آمریکایی»، «شمر زمانه‌ات را بشناس»،‌ «با یک گل بهار نمی‌شه»‌، «تهدید تولید ملی» و ... تولید کرده و در سطح شهر تهران در قالب بیلبورد به نمایش گذاشته است که حاشیه هایی را هم به همراه داشت.البته گفته نشده است مجوز نصب این بیلبورد ها از سوی چه نهادی داده شده است؟12 بهمن -92
 
در توضیح انتشار این موشن گرافیک‌ها آمده است: در این چند وقت که بحث مذاکرات آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران داغ شده است هر روز شاهد نشان دادن چنگ و دندان پوک و پوشالی آمریکا با ادبیات مضحک «همه گزینه ها روی میز است» هستیم.
در این میان آنچه در مقابل این سیاه بازی آمریکایی‌ها ممکن است مورد غفلت قرار گیرد این است که: «اگر شما اینقدر به قدرت چنگ و دندان خود مطمئنید پس چرا با جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر کشورهای منطقه با منطق تجاوزکارانه و وحشیانه خود برخورد نمی کنید و این همه سال خود و همپیمانانتان را به زحمت انداخته اید و اکنون همچون شغال پیری که توان ایستادن در مقابل ساده ترین بحران‌های داخلی خود را هم ندارد تلاش مذبوحانه ای برای سرپا نشان دادن خود می‌کنید.آنچه در گرافیک موشن صداقت آمریکایی می بینید سعی دارد با تکیه بر مستندات تاریخی نشان دهد که علت این همه تلاش برای مذاکره قدرت انقلاب اسلامی ایران است نه چیز دیگر...»
خانه طراحان انقلاب تاکنون آثاری را با عنوان «صداقت آمریکایی»، «شمر زمانه‌ات را بشناس»،‌ «با یک گل بهار نمی‌شه»‌، «تهدید تولید ملی» و ... تولید کرده و در سطح شهر تهران در قالب بیلبورد به نمایش گذاشته است که حاشیه هایی را هم به همراه داشت.

No comments:

Post a Comment