Wednesday, December 25, 2013

بهرام که همه عمر گور گرفت، دیدی چگونه گور بهرام گرفت؟ منظور از گور خر است  . چون گفته می شود بهرام علاقه ی زیادی به شکار گور خر داشت  طوریکه در ادامه ی این علاقه و تعقیب گورخر  و شکارش گرفتار مرداب می شود . از سوی دیگر یکی که زیادی باهوش وکمی مشنگ بود . یک روز وقتی می خواست از خودش خیلی تعریف کند و از مخاطبش  زهر چشم بگیرد یا نسق گیری کند. گفت داداش کوچکترمن رفته توی بانک ملی زده توی گوش رئیس بانک، ولی من زدم توی گوش این ، ببین که من کیستم؟ حال داستان حاج حسین سربازجوست  که  پس از یک عمری بولتن نویس پاسداران بودن و توی  زندان اوین  و... بازجویی کردن واعتراف گیری وتواب سازی وتحریف گری و کیفر خواست صادر کردن و کلید خانه ها بر بالای بام انداختن  و قلم زنی وپرونده سازی در دخمه کیهان کردن ونفس  مخالفان بریدن و دهان منتقدان دوختن و سینه ی معترضان ناراضی شکافتن وقلم  آزادیخواهان شکستن وخلاصه سیاست سرکوب وسانسور پیش بردن بدجوری توی دانشگاه تهران گیر می افتد و چون مثل موش توی تله  می افتد. آنگونه که  تصاویر ضمیمه شده قیافه و ژست وادا واطوارهایش فریاد می زند که این نماینده ی ویژه ی رهبری در دخمه ی کیهان چقدر بهم ریخته و عصبی و آشفته شده است .به ویژه اینکه این ترمز بریده  و دنده عقب کنده بدون اطلاع قبلی دانشجویان وبطور قاچاقی البته سازماندهی شده از در پشت سالن سخنرانی  دانشگاه  تهران وارد سالن می شود غافل از آنکه جاده خاکی زده چون جانانه از سوی دانشجویان معترضی مورد استقبال واقع می شود که به اینان  اتهام فریب خوردگان می زند . آخه مگر الکی گفته می شود ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست ، عرض خود می بری و زحمت ما می داری ؟ مگر دانشگاه تهران با 60 سال سابقه ی مبارزاتی آزادیخواهی و مبارزه با ارتجاع داخلی و استعمار خارجی جایگاه  حضور  و مانور  تبلیغاتی – شعاری ضد آمریکایی آبکی و اتهام و توهین به دانشجویان ومخالفان دگر اندیش همچون حاج حسین سربازجو  است که با واکنش اعتراضی همراه نباشد و طوری باهاش برخورد نکنند تا که دو انگشت دستانش را موازی گوش های راداری اش بلند کند وتبدیل به قیافه فوق العاده کمدی ومسخره شود؟ همچنین تصویر کمدی تر وی موقعی است که دو نگاه خشم آلود  حاج حسین سربازجو وکوچک زاده عضو مجلس در رأس همه امور حرفی که میان شان یک طلبه شاگر د مصباح یزدی نشسته که عضو مجلس  یا پاتوق چوبداران است  این دو نفر با چشمان براق شده و گردن  و چانه های به جلو کشیده شده وتوی آفساید قرار گرفته با فشردن دندان های شان بهم  بهمدیگر نگاه می کنند که نشان از اوج عصبیت و سوختگی و ناراحی شان نسبت به واکنش اعتراضی دانشجویان از حضورشان است .
عجیب اینکه زیرآب ادعای اعتدال وتدبیر وامید روحانی زده شده است که قول رفع حصر از کروبی وموسوی داده بود. چون تصویر موسوی و خاتمی در دست دختران اجاره ای موسوم به دانشجویان بسیجی بود که مستقل هم نامیده می شود که نوشته شده خاتمی متهم تحت تعقیب است و موسوی قاتل فرزندان ایران است که باید محاکمه شود . اتفاقاً حاج حسین سربازجو برای پیگیری همین پرونده خودش را بطور قاچاقی به سالن سخنرانی دانشگاه تهران رسانده بود که حالش گرفته شد .
بهر حال گزارش شده است که این سخنرانی "دانشگاه سدی در برابر فتنه"با حواشی همراه بود  که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار شد که گفته شد علت فتنه 88 کودتای تقلباتی پاسداری با حمایت خامنه ای  انتخابات نبود ، بلکه آغاز ماجرایی بود که از سال‌ها قبل دیده شده بود که با ورق پاره ی کیهان حسین سربازجو بعنوان اسنادی تایید صحبت ادعای خود می کند؟ ولی دانشجویان با حال برای حال گیری  فریاد  شعار مرگ بر مرتجع سر می دهند که حسین سربازجو برای تهدید کردن شان در پاسخ به  دانشجویان می گوید  این شعار را ندهید چون ممکن است نفرین‌تان دامن سران خودتان را بگیرد.
  جالب تر اینکه دانشجویان که نزدیک به درب سالن تجمع کرده بودند در اعتراض به صحبت‌های  مضحک اتهامی حاج حسین سربازجو  شعار "کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک" را سر  می دهند که ساندیس خوران حامی حسین سربازجو  جواب می دهند  "مرگ بر منافق و مرگ بر میرحسین" گفتند. آنگاه حاج حسین سربازجو  خطاب  به  دانشجویان معترض به سخنان خود  می گوید  شما فرزندان این مملکت هستید، اما سرانی که شما را فریب داده‌اند در سوراخ موش خزیده‌اند. مهم اینکه حسین  سربازجو  افسار پاره کرده وکف بر دهان آورده  مقابل شعار  شعار نه غزه نه لبنان دانشجویان معترض  می گوید  اولین بار این شعار را اسرائیلی‌ها در سایتی اسرائیلی مطرح کردند. همچنین شعار کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک را اولین بار روزنامه انگلیسی گاردین منتشر نمود چون  معتقد بود تنها دو نفر در دنیا با توافق ایران مخالفند اول نتانیاهو و دوم شریعتمداری که  بسیجیان ساندیس خور  در در تایید حرف‌هایش شعار "مرگ بر سازشکار"، "مرگ بر اسرائیل" و "شریعت دوست داریم"  سر  می دهند.
  بهرحال  حاج حسین سربازجو در بخش دیگری از این همایش یکی از دانشجویان در اعتراض به وی  که در باره حصر کروبی و موسوی صحبت کرد می گوید  اگر سران فتنه را آزاد کنند، خود شما آنها را می‌کشتید. مگر شما ندا آقاسلطان را نکشتید و مگر روی قبر خالی مرثیه نخواندید؟مکمل این اتهام وارونه به سبک بازجویی وتحریف گری  بسیجیان ساندیس خور حامی  حاج حسین سربازجو فریاد زدند  "خاتمی اسرائیل پیوندتان مبارک" و دانشجویان مخالف جواب دادند  "دروغگو دروغگو" اما حاج حسین سربازجو  در رابطه با تأیید حامیان ساندیس خورش می گوید  این شعار شما نیاز به تصحیح دارد چون دیر تبریک می‌گویید و اینها خیلی قبل‌تر پیوند داشتند.
  بالاخره اینکه تعدادی از دانشجویان معترض به صحبت‌های  حاج حسین  سربازجو نزدیک درب خروج سالن حضور داشتند که به خاطر پر بودن سالن امکان داخل شدن برای شان وجود نداشت و این موضوع باعث شد در دقایق اولیه صحبت‌های  حاج حسین سربازجو  نظم جلسه بر هم بخورد و درگیری بین آنها با برگزارکنندگان جلسه ایجاد شود که این درگیری به بیرون از سالن کشیده شد و حراست دانشکده نیز برای کنترل آن وارد عمل شد. بگذریم تصاویر کمدی- عصبی حاج حسین سربازجو را به بینید و بدانید ضریب سوزش جقدر است و حال کنید.5 دی - 92
 
 
منبع فرارو، مدیر مسئول روزنامه کیهان در همایش «دانشگاه سدی در برابر فتنه» که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران برگزار شد با بیان این‌که علت فتنه 88 انتخابات نبود و انتخابات آغاز ماجرایی بود که از سال‌ها قبل دیده شده بود، به بیان اسنادی در تایید صحبت خود پرداخت.در این لحظه تعدادی از دانشجویان شعار مرگ بر مرتجع سردادند که وی در پاسخ به آنان گفت: این شعار را ندهید چون ممکن است نفرین‌تان دامن سران خودتان را بگیرد.در بخش دیگری از سخنرانی شریعتمداری، تعدادی از دانشجویان که نزدیک به درب سالن تجمع کرده بودند در اعتراض به صحبت‌های شریعتمداری شعار "کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک" را سر دادند که دانشجویان دیگر در اعتراض به آنها "مرگ بر منافق و مرگ بر میرحسین" گفتند.شریعتمداری در پاسخ به دانشجویان معترض به سخنان خود گفت: شما فرزندان این مملکت هستید، اما سرانی که شما را فریب داده‌اند در سوراخ موش خزیده‌اند.حسین شریعتمداری در ادامه خطاب به دانشجویان معترض به صحبت‌های خود، گفت: شعار نه غزه نه لبنان را اولین بار اسرائیلی‌ها در سایتی اسرائیلی مطرح کردند و همچنین شعار کیهان اسرائیل پیوندتان مبارک را اولین بار روزنامه انگلیسی گاردین منتشر کرد و معتقد بود تنها دو نفر در دنیا با توافق ایران مخالفند اول نتانیاهو و دوم شریعتمداری که دانشجویان در ادامه صحبت‌های او در تایید حرف‌هایش شعار "مرگ بر سازشکار"، "مرگ بر اسرائیل" و "شریعت دوست داریم" را سر دادند.همچنین در خش دیگری از این همایش یکی از دانشجویان در اعتراض به حسین شریعتمداری در باره حضر کروبی و موسوی صحبت کرد که شریعتمداری در پاسخ به او گفت: اگر سران فتنه را آزاد کنند، خود شما آنها را می‌کشتید. مگر شما ندا آقاسلطان را نکشتید و مگر روی قبر خالی مرثیه نخواندید.سخنان شریعتمداری در پاسخ به این دانشجو باعث شد دانشجویان حامی شریعتمداری شعار "خاتمی اسرائیل پیوندتان مبارک" را سر دادند و دانشجویان مخالف فریاد "دروغگو دروغگو" سر دهند.شریعتمداری در ادامه خطاب به دانشجویان حامی خود، گفت: این شعار شما نیاز به تصحیح دارد چون دیر تبریک می‌گویید و اینها خیلی قبل‌تر پیوند داشتند.تعدادی از دانشجویان معترض به صحبت‌های حسین شریعتمداری نزدیک درب خروج سالن حضور داشتند که به خاطر پر بودن سالن امکان داخل شدن برایشان وجود نداشت و این موضوع باعث شد در دقایق اولیه صحبت‌های شریعتمداری نظم جلسه بر هم بخورد و درگیری بین آنها با برگزارکنندگان جلسه ایجاد شود که این درگیری به بیرون از سالن کشیده شد و حراست دانشکده نیز برای کنترل آن وارد عمل شد.عکس های فارس از این همایش را در زیر می بینید.

1 comment:

  1. حاج حسین خارکسه ( شریعت نداری ) ...کیر سگ تو کس و کون ناموسش و اون عزیز جنده هایی که نشستن پای منبرش

    ReplyDelete