Thursday, December 26, 2013

هست ولي نيست!


هست ولي نيست!

این خبرکوتاه  تصویری  که تشبیه شده  خیلی امور کشور چنینه خیلی با حاله ، چون بیانگر بیش از 34 سال راندمان یا عملکرد دولت مردانه که  بیچاره ها شب و روز نداشتن  چون خود و زندگی شون وقف کردن چگونه  در فکر آباد کردن کشور  و  سرویس دادن به مخالفان در داخل زندون ها باشن که  با گلوله طناب بوده و برون مرز  هم با کارد قصابی وگلوله وموشک دنبال شده و موازی خدمت و امداد رسونی به مردم و رفع نیاز و احتیاط شون  بوده که در مجموع  منجر  به صدور چنین سیستم  کار دولتی وحکومتی به برون از کشور شده .  از شما چه پنهان  من که  خبر را خوندم  به نظرم جالب اومد  . بنابراین با بازتاب آن  توصیه میشه  یکی دو دقیقه وقت گرانبها ی تان را صرف خوندن این مقوله فوق علمی - تخصصی- امنیتی - اقتصادی کنید تا بدانید   چگونه حاصل چند سال  پیام های نوروزی رهبر ولی فقیه ببار نشسته  که  در راستای دفاع از اهداف نظامی هسته ای  و دور زدن تحریم ها بوده که نتیجه  زحمات سفری است که هر سال خامنه ای بمناسبت نوروز  از جماران به مشهد میره تا با حضور به صحن حرم امام رضا پیام های اقتصاد جهادی ومقاومتی و بسیجی  دهد  و تأکید بر نوآوری و شکوفایی و خود کفایی اقتصادی نماید . از سوی دیگه ادعای قدرت بر تر منطقه کنه و لیست بالا و بلند از مدارج علمی وپزشکی وهسته ای و اقتصادی ارائه دهد  وچپ و راست اصرار بر انرژی هسته ای حق مسلم ماست کنه .  تازگی هم ادعای  طرح اشغال فضا هم اضافه شده . در صورتی که گزارش شده  برای خاموش کردن احتمال حریق در پمپ بنزین ها از سلطل شن آب خورده و سمنت شده استفاده میشه که مورد تمسخر واقع شده .
من با خوندش یاد خبری افتادم که بی ربط به این خبر نیست . البته داستان مربوط به دوران  جنگ موهبت الهی و زندان است که در سال 61  روزی خبری در یکی از روزنامه های رژیم  درج شده بود که  تولید آفتابه برای رفع حاجت جانبازان جنگی بمرحله ی  تولید انبوه و خودکفایی رسیده است . این روزنامه وخبر دست به دست بچه های زندان می گشت و می خواندند و تعجب از چنین پیشرفت تولید انبوه خوودکفایی آفتابه ی رفع حاجت جانبازان جنگ می  کردند! جالب اینکه پس از 31 سال  ادامه ی آن صنعت تولید ابتکاری آفتابه ای به سطل شنی حریق پمپ بنزین ها منتهی شده است. 6 دی - 92
عصر ايران - سطل شن در پمپ بنزين براي خاموش كردن آتش در مواقع اضطراري. (فقط مشكلش اينه كه اونقدر بارون خورده كه تبديل به يه تيكه سنگ شده...)
هست ولي نيست... درست مثل خيلي از امور كشورمون!
عكس تو يه پمپ بنزين در اتوبان قم - تهران گرفته شده است. 

No comments:

Post a Comment