Saturday, December 28, 2013

تز ِ سپاه باید در برون از خانه بادشمن به جای درون خانه جنگید

تز  ِ سپاه باید در برون از خانه  بادشمن به جای درون خانه جنگید . 
در دنیایی که بدلیل سیاست زد وبند ومماشات مفاهیم  مبارزاتی و انسانی وارونه شده است . تا جایی که آزادیخواه متهم به تروریست می شود و مستحق مجازات بس سنگین می گردد و بطور گسترده از شبکه های خبر رسانی اتهامات زنجیر وار سنگین علیه اش پخش و بازتولید می شود. حال اگرچنانچه جنبش آزادیخواه مستقل باشد انگاری مرتکب گناه بزرگ وجرم نا بخشودنی شده است . لذا معلوم است که چگونه زیر رگبار تبلیغات شیطات سازی  قرار می گیرد و همراه با اتهامات واهی با مجازات بس سنگین غیر انسانی مواجه می شود. در عوض حاکمان جهانی برای پیش برد اهداف غارتگرانه وبازار فروش تسلیحات شان وبه یغما بردن منابع وذخایر طبیعی کشورهای جهان سوم به حمایت حاکمان مرتجع وتقویت آن یا ساقط کردن حاکمان نافرمان وجایگزین کردن مهره های دست آموز خود وارد صحنه می شوند تا جاییکه اقدام به تهاجمان جنگ افروزانه و اشغال گرانه می کنند. البته برای بستر ومقدمه سازی دست به تبلیغات گسترده ی عوامفریبانه دروغین و  و ارونه ه زده می شود . برای همین قول های صلح ودمکراسی و آزادی  تبلیغاتی به مردم یا ملت های دیکتاتور زده داده می شود .نمونه اقدام تبلیغات جهانی بود که قبل از اشغال نظامی عراق علیه ی صدام حسین رئیس جمهور عراق شد . آنگونه که چهره ای منفور و دیکتاتور وخطرناک از صدام حسین در اذهان عمومی ترسیم شد. طوریکه هرلحظه تأخیر برای حمله وبرکناری وی خسارات جبران نا پذیر برای مردم عراق ومنطقه وجهان در بر دارد.
بهرحال فضای تهاجم نظامی و اشغال عراق و سقوط صدام حسین از سوی آمریکا ومتحدین هم پیمانش  با چاشنی پیام صلح و آزادی و دمکراسی فراهم شد و عراق اشغال نظامی شد و حکومت صدام حسین ساقط گردید . سپس وی دستگیر و بطور وحشیانه ای در روز عید قربان بردار کشیده شد. اما نه اثری از آزادی ودمکراسی و صلح برای مردم  عراق نشد که  عراق ویران و شخم زده وباتلاق  وناامن وبی ثبات گردید و شرایط خیلی بدتر از قبل شد . مهمتر اینکه اپوزیسیون  حاکمان ایران که گریخته ووارد خاک عراق  برای ادامه مبارزه شده بودند ودارای  قرار گاه های نظامی  بودند با وجود اینکه در جنگ اشغال گرایانه عراق  اعلام بی طرفی کردند ولی قرارگاه های شان از سوی جنگنده های نظامی آمریکای اشغال گربمباران هوایی شد وتعدادی جان باختند . چون نام شان توی لیست سیاه تروریست وزارت امور خارجه آمریکا بود. پس از آن خلع سلاح شدند. و با تک تک نفرات شان گفتگو  ومصاحبه شد وتعهد حفاظت ومراقبت به اینان داده شد . ولی نه این تعهد  اجرا نشد که اینان بی دفاع وسلاح مقابل نیروهای مهاجم آدمکش زیر فرمان نوری مالکی مزدور ودست نشانده و عوامل تروریست های اعزامی از ایرات رها شدند . تا اینکه هر زمان حاکمان ایران در بحران وبن بست قرار می گیرفتند  برای عبور ز آن دستور به نوری مالکی مزدور ودست نشانده داده شود تا در تهاجم مسلحانه  به کمپ ساکنین مجاهدین در اشرف  مرتکب جنایت علیه ی بشریت شوند  تا مجاهدین وادار به تخلیه اشرف و روانه زندان لیبرتی  گردند .
عجیب اینکه بدلیل سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع حاکمان ایران به منطقه ومداخله گری درامور داخلی کشور ها به خصوص در عراق اشغال نظامی شده فضا آنچنان به سود حاکمان ایران که نه تنها برنده ی اشغال نظامی افغانستان و عراق شد  چرخاندند که از طریق مهره های اعزامی و نفوذی بدرون دولت عراق این کشور تبدیل به حیاط خلوت شان شد تا جایی که  عراق کانون صدور تروریسم به منطقه و گسترش مداخله گری در امور داخلی لبنان و سوریه و پشت جبهه چانه زنی وباج گیری مذاکرات هسته ای با آمریکا برای حاکمان ایران شد.
مهمتر اینکه سیاست توطئه  و تهدید پیگیری کشتن نظامیان آمریکاییان مستقر در عراق با شدت وجدیت پیگیری شد که همراه با تأکید سیاست  اخراج نظامیان آمریکا از عراق بود . زیرا ادامه ی سیاست خطبه های نماز جمعه های رفسنجانی در تهران بود که خطاب به بوش رئیس جمهور  وقت آمریکا می گفت تا عراق ویتنامیزه برای نظامیان آمریکا نشده و خانواده های آمریکایی اجسادبیشتری از فرزندان خود در عراق  را تحویل نگرفته اند. پس نظامیان آمریکایی مستقر در عراق هرچه زود تر عراق را ترک کنند . مشخص بود تأکید بر اخراج نظامیان آمریکا از عراق برای اشغال کامل عراق در راستای اهداف هلاله شیعی از عراق واردن و سوریه تا لبنان و نابودی وحذف کامل مجاهدین و تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای  از سوی حاکمان ایران بود .
بهر صورت با رئیس جمهور شدن اوباما وتقویت سیاست مماشات پس از متحمل شدن چندین هزار کشته و مجروحان نظامیان آمریکایی مستقر در عراق  همراه با صدها میلیاردد لار هزینه ی مالی جنگی نظامیان آمریکایی  مجبر به ترک عراق شدند و این کشور را تحویل  نوری مالکی مزدور د ست نشانده وسپاه قدس دادند تا یکه تازی کند وعراق را جولانگاه خود نماید. چون ادامه ی سیاست تز معروف پاسداران است که  در دفاع از اهداف نظامی هسته ای باور دارند با ید در برون از خانه به جای درون خانه جنگید.

بنابراین بی جهت نیست که مجاهدین بی دفاع وبی سلاح اسیر در کمپ پیشین اشرف و در زندان لیبرتی بهای بس سنگین پرداخته اند که انتقام کشی از افشاگری های سنگین اهداف پروژه ی هسته ای است که مورد تهاجم مسلحانه ی علیه ی بشریت در اشرف و پرتاب موشک ها  در زندان لیبرتی واقع می شوند . البته مورد اخیر پرتاب 36 موشک از سوی جیش المختار زیر فرمان نوری مالکی مزدور دست نشانده به لیبرتی که منجر به جان باختن 3 مجاهد و77 تن مجروح  شده است موازی وهمزمانی با ترور  شطح  در بیروت است که نزدیک  به پدر و پسر حریری بود و از طریق خود روی انفجاری از سوی حزب الشیطان لبنان وابسته به بیت جماران  به قتل رسید نشان از شرایط بحرانی حاکمان ایران وتلاش برای عبوراز بحران است . عجیب است که اوباما هم باسکوت خود همکاری اعلام ناشده با حاکمان تهران و بغداد علیه ی مجاهدان لیبرتی وتهدید مستمر جانی شان مهر تأیید می زند و شریک جرم جنایت علیه ی بشریت علیه ی مجاهدین کمپ سابق اشرف و زندان لیبرتی خامنه ای ونوری مالکی مزدور ودست نشانده شده است . 7 دی - 92

No comments:

Post a Comment