Tuesday, March 4, 2014

نام یک معتاد به امام رضا روی اسکناس برای ترک اعتیاد!

 نام یک معتاد به امام رضا روی اسکناس برای ترک اعتیاد! 
گاهی مواقع آدم عجیب دلش می گیرد و بهم می ریزد و حالش گرفته می شود که  چرا ایران  که کشور تاریخی وثروتمند است. باید  چنین تبدیل به آباد گورستان وماتم سرایی شده باشد که از در ودیوار وآسمانش  غم ومرگ ومصیبت و بد بختی می بارد ؟ مگر مردم ایران مرتکب چه جرم یا خطای نابخشودنی شده اند که می بایست چنین سخت کفاره ای پس دهند و اسیر چنین حکومت بی بدلیل  در جهان همراه با سرنوشت شومی  شده باشند؟ چون پس از 35 سال فضا آنچنان آلوده شده است  که یک معتاد در مانده  از روی استیصال  برروی اسکناس  نامه برای امام رضا نوشته و تقاضا کرده است که  دری برای این حقیر  گشوده شود تا بتواند از مصرف مرفین نجات یابد   و قادر باشد زندگي جديدي را شروع كند. یعنی آشکارا اعتراف نموده است که  نه از معتاد بودن راضی نیست که خواهان ترک  کردن و داشتن کار وشروع زندگی جدید است . در صورتی که نه کاری وجود دارد  ونه زندگی جدید. چون هرروز بر آمار بیکاری و فقر و شتاب  رتبه داری فرار مغز ها افزوده می گردد . موازی آن بر ضریب اعتیاد هم افزوده می گردد .چون داستان 3 میلیارد دلار  در آمد فروش سالانه ی مواد مخدر است که نصیب باند مافیایی مواد مخدر برادران قاچاقچیان پاسداران می شود . مهمتر اینکه زادگاه  رهبر ولی فقیه مشهد است واقامت در جماران تهران دارد که مدعی است نماینده ی و جانشین  امام زمان است  و سنگر دار منقل و آتش و دود است . در صورتی که 35 سال است زیر پوشش مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین  هرروز بساط دار درون سیاه چال ها وملأ عام بر پا  است .
آری  آسمان ایران آنگونه ابر  سیاه  ومرگبار دارد که چشم انداز امید بهبود اوضاع وجود ندارد . برای اینکه از بین خبرها و وقایع و حوادث  گوناگون که  روزانه در ایران به وقوع می پیوندد که  شامل ناامنی اجتماعی وتورم وفقر وگرانی وبیکاری وسانسور وسرکوب واعدام .... می باشد آثاری از  نشاط وشادی وخوشی و....  دیده نمی شود .چون بنیانگذار رژیم ولایت فقیه  از جنگ خانمانسوزی  دفاع کرد که با اصرارش 8 سال  ادامه یافت تا منتهی به به کام کشی  جام زهر شکست شد و هزار میلیارد دلار خسارات اقتصادی برجای گذاشت ومیلیون ها نفر کشته و جانباز وبی خانمان و آواره برجای گذاشت وشهرهای وروستاهای بی شمار کشور  ویران  گردید  اما موهبت الهی نامیده شد . عجیب آنکه از یک طرف خمینی فتوا داد که اعضای خانواده های داغدار وعزا دار  در مراسم سوگواری  شیون وزاری نکنند چون اجر وقرب شهید نزد خداوند از بین می رود . از سوی دیگر گفت لاکن گریه کنید چون  گریه ثواب دارد . همچنین فراموش نشده که خمینی پیام نوروزی داد که به جای برگزاری مراسم جشن نوروز باستان  بایدخانواده ها در گورستان ها حضور یابند و فاتحه برای کشته شدگان جنگ بخوانند . بهر حال نتیجه حکومت  35 ساله ی خمینی وجانشین وی خامنه ای آنگونه شده که در نامه یک معتاد به امام رضا برروی اسکناس خلاصه شده است . سئوال است آیا بازهم این رژیم مشروعیت دارد و نباید  تلاش و مبارزه جمعی برای پایان دادن به این شرایط غیر انسانی داد وحکومت دمکراتیک جایگزین نمود؟ 13 اسفند -92
 جمهوری  اسلامی : سلام خدمت آقاي خوبم امام رضا آقاجان از شما مي‌خواهم براي من بنده حقير يك دري باز كنيد در رحمت‌اي امام كمكم كن تا از مرفين نجات پيدا كنم به من اراده بده كمكم كن تا كار پيدا كنم و زندگي جديدي شروع كنم‌اي امام كمكم كن. 

2 comments:

  1. امامت اگه میتونست مریضی و بیماری تو رو علاج کنه خودش به درد زهر مبتلا نمیشد و خودش میتونست از بیماری خودش نجات پیدا کنه. امام تو وقتی افتاد کنج خونه و با سم مسمومش کردن چرا نتونست خودشو علاج بده؟بدبخت بینوا برو از خدا بخواه راه راست رو اول به تو و امثال توی ایرونی نشون بده بعدش هم برو همت کن تلاش کن خودتو از این منجلاب نجات بده و آخرش هم برو کار کن تا جوانی. از خدا بخواه نه از بنده مرده خدا که هیچ قدرتی نداره و افتاده زیر پات و توی قبر که نه صداتو میشنوه نه از دنیا خبر داره.الان هم معلوم نیست استخوانی ازش مونده باشه یا نه.

    ReplyDelete
  2. سلام آقا جان ! عمام گوزا ! خواهش میکنم بذار تو دهنت بگوزم ! خواهش میکنم !

    ReplyDelete