Tuesday, May 27, 2014

تصاویر فوق هنری- کمدی آق ممود در مراسم ترجیم علیرضا سلیمانی

تصاویر ضمیمه به تعداد عدد 7 دو انگشت پیروزی آق ممود است  که خودش به تنهایی یک هالیوود سیار هنرمند کمدی است و به سبک هنر رو حوضی ایفای نقش می کند . چون  بقول فاطمه رجبی  مفقود وخاموش شده  و همسر غلامحسین الهام  که  وزیر دادگستری وسخنگوی دولت احمدی نژاد  بود آق ممود چهره  هزار سوم  نامیده شد . چون گذشته از اینکه  آق ممود سابقه ی  نورانی شدن در سازمان ملل دارد و  در این حالت توانست  طوری سخنرانی  کند تا توان مژه برهم زدن از نمایندگان کشورهای جهان در سازمان مللل  هنگام  سخنرانی اش را گرفت .تازه  از سوی رقبای  مدعی اصلاح طلب همچون حسین باستانی همکار شبکه خبر پراکنی بی بی سی فاش شد که آق ممود موقع صرف غذا میزبان آقا امام زمان است . آنگونه که  یک بشقاب وقاشق و چنگال گوشته ی سفره برایش می گذارد .از سوی دیگر پس از سخنرانی صدور عدالت با دانش بومی هسته ای به مردم سراسر جهان در سازمان ملل سابقه عریضه نویسی های کیلومتری برای بوش و پاپ و برخی رهبران دیگر جهان دارد که  آنان را دعوت به یکتا پرستی پیرو حکومت جهانی مهدودیت خویش  می کرد .همچنین پس از رئیس جمهور شدن مدعی شد که دولت امام زمانی 70 میلیون امام زمانی تشکیل داده است وقول جاده صاف کنی دو ساله ظهور  آقاامام زمان را داد. در این رابطه  مدتی پس از رئیس جمهور شدنش تشکیل نشست کابینه ی امام زمانی داد واز وزرای  کابینه  امضا وتعهد گرفت که در بستر جاده صاف کنی دو ساله ی ظهور آقا امام زمان متعهد شوند .سپس این نامه درون پاکت گذاشته ولاک و مهر شد وتحویل پاسدار محمد حسین هرندی داده شد که وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی بود تا بطور پنهانی به قم  سفر کند واز آنجا  به چمکران برود و نامه رادرون چاه بی اندازد تا بدست آقا امام زمان برسد .
 آنگاه چاشنی اش ادعای دولت ساده زیست و عدالت محور اصول گرا نمود .مهمتر اینکه هلاکاست را دروغ نامید وتأکید بر نابودی اسراییل کرد . از طرف دیگر در دفاع از انرژی هسته ای حق مسلم ماست سفرهای ماراتونی استانی در دو دوره 4 ساله کرد .تا جایی که موجب مصوبات تحریم های شورای امنیت سازمان ملل شد .ولی آق ممود به نمایندگی از سوی ملت گفت که این قطعنامه ها پشیزی ارزش ندارند و اذعان کرد آنقدر قطعنامه تصویب وصادر کنید تا قطعنامه دان های تان پاره شود  . جالب تر اینکه در همایش نوروزی  جنبش ملی ایرانیان خارج از کشور  برای صرفه جویی در آب وکاهش سوزش گفت باید آب را همانجایی ریخت که می سوزد. بعلاوه در جمع دانشجویان بجنورد کشف نمود که فهم روشنفکر های ایرانی کمتر از بزغاله است .
همچنین در دیدار با محمد رضا باهنر و احمد توکلی اعتراف کرد که باور به تئوری های اقتصادی ندارد .چون در پاسخ به منتقدان اعضای بازار مکاره محور گرانی قیمت گوجه فرنگی گفت که به شما گران فروشی می کنند . برای اینکه سبزی فروش محله ی وی در نارمک  گوجه فرنگی را ارزان می فروشد به اینان پیشنهاد خرید از این سبزی فروشی داد . به ویژه اینکه بقال  محله اش مشاور اقتصادی اش بود و بحران  کنونی اقتصاد نتیجه آن مشورت اقتصادی با قصاب  محله و تأکیدات  مستمرانرژی هسته ای حق مسلم ماست و بی اثر بودن قعطنامه های شورای امنیت سازمان وتحریم هاست . 
بگذریم موارد اشاره شده بخشی از عملکرد 8 ساله ی ریاست جمهوری آق ممود است که عاشق سینه چاک مطرح شدن وجلوی دوربین  رفتن وخنده کردن ودو انگشت علامت 7پیروزی بلند کردن است . بنابراین چون عجیب خودشیفته ی مطرح شدن است به خصوص اینکه حرکاتش کمدی و بس خنده دار است . بنابراین چون تلاش می کند هررروزنه ای باز می شود حضور داشته باشد تا باادا واطوار وژست هایش خودی نشان دهد .پس تصاویرش بهانه یا سوژه ی تبلیغاتی رسانه های خبررسانی رقیب ومنتقدانش می شود . برای همین در شرایط کنونی که یارانش به اتهام اختلاس بازداشت می شود ومه آفرید هم اعدام شد . بیش از حد نیاز به حضور تبلیغاتی دارد . برای همین   در مراسم ختم علیرضا سلیمانی کشتی گیری که تازگی سکته کرد حضور داشته  که  وزیر ورزش  و چندمسئول دولت روحانی  هم حضور داشته اند وتصاویرش  بازتاب داده شده است .
بهرحال  چون رفتار آق ممود لاتی- لمپنی است .  لذا  برای تسلیت گفتن یا سلام علیک کردن  با حالت تهاجمی  دست چاکر منشانه اش ر ابرروی قلبش گذاشته تا بیرون نپرد  یکی هم بازویش را گرفته که تعادلش بهم نخوره و چپ نکند . بقیه تصاویرش هم یکی ازد یگری هنری و کمدی تر است .برای همین  از سوی رسانه های خبررسانی رقبایش کپی و باز تاب داده می شود تا برای باز دید کنندگان موجب خنده و رفع خستگی و رفع یبوست شود. فراموش نشود  آق ممود حرفه ای در وعده های کیلویی دادن  همراه با خالی بندی است . مثل قول تبدیل کردن پول نفت به نان وبردن درون سفره های خالی محرومان که در عمل وارونه شد . یا قول واگذاری 1000 متر زمین بهر خانوار ایرانی و مسکن مهر که پول محرومان بالا کشیده شد و.... بگذریم تصاویر ضمیمه شده را ببینید وبخندید وحال کنید. 6 خرداد - 93
 
فرارورئیس جمهور سابق ایران در مراسم ترحیم علیرضا سلیمانی پهلوان کشتی ایران شرکت کرد.فدراسیون کشتی ایران مراسم ترحیمی برای پهلوان باشی علیرضا سلیمانی برگزار کرد که با استقبال چشمگیر مسئولان، قهرمانان و مردم روبرو شد. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران، اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، شمس الدین حسینی وزیر سابق دارایی، محمد عباسی وزیر سابق ورزش، کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک، علیرضا خمسه هنرمند سینما و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از جمله چهر های ورزشی و غیر ورزشی حاضر در این مراسم بودند.همچنین جمع کثیری از اهالی کشتی، مسئولان فدراسیون و ملی پوشان آزاد و فرنگی در مجلس ختم علیرضا سلیمانی شرکت کردند که در واقع میزبان مراسم به حساب می آمدند. عکس های حامد ملک پور عکاس تسنیم از حضور احمدی نژاد در این مراسم را در زیر می بینید.

No comments:

Post a Comment