Monday, May 12, 2014

طنز جدیدترین تصاویر از کارگردان «من روحانی هستم»!

جالب است "فیلم من روحانی هستم  "  که  در راستای اهداف  خاص منتقدان  دولت  روحانی ساخته شده است. براساس گزارش تصویری  تبدیل  به جدید ترین طنز تصاویری  کارگردان  ناشناس این فیلم شده است که گفته می شود یک خانم می باشد .در حالی  که نماینده ی ویژه ی رهبر  حاج حسین  شریعتمداری در یادداشت خود با عنوان "  اگر من جای روحانی بودم "  در دخمه ی کیهانش از این فیلم  بعنوان یک سند مستند خدشه نا پذیر که مو درزش نمی رود یاد  نموده است  و در دفاع از آن سنگ تمام گذاشته ومنتقدان ومخالف این فیلم را متهم به فتنه گران آمریکایی- اسراییلی کرده است که بخاطر سهم خواهی از قدرت پشت روحانی سنگر گرفته اند وتلاش می کنند سابقه ی گذشته ی وی ر ا  تخریب و لوث  نمایند تا خود جای پایی درون دولت داشته باشند. در صورتی که  گفته می شود دست آقازاده  جواد شمنقدری معاون  سینمایی وزارت  فرهنگ ارشاد دوران احمدی نژاد در این فیلم در کار بوده است . اما حال صحبت از کارگردانی یک زن شده که ناشناس است  که ژست هایش برای رسانه های حامی دولت تبدیل به سوژه  ی  نوعی طنز می باشد .   
  بهرحال سئوال است وقتی دامنه ی رقابت و اختلافات ناشی از جنگ قدرت و ثروت  به مرحله ای رسیده  باشد که فیلم مستند اتهامی علیه ی رئیس جمهور ساخته می شود. آیا  چنین رژیمی می تواند پیگیر مطالبات مردم ومدافع منافع ملی کشور باشد؟ یا اینکه آیا اساساً می تواند مشروعیت داشته باشد تا چه رسد به اینکه ادعای دمکراتیک ترین کشور منطقه و امن و آزادترین کشور جهان  هم بشود؟!23 اردیبهشت – 93   
یادداشت روز "اگر جای روحانی بودم که نیستم!"
شرح عکس: در حال فکر کردن برای تولید مستند من روحانی هستم/ لحظاتی قبل از عکس، به پشت درخت رفتن!
شرح عکس: در حال گفتگو برای جمع آوری سند.
 
شرح عکس: در پشت صحنه.
شرح عکس: او از جنس مردم است و با بی آر تی رفت و آمد می​کند.
  
شرح عکس: در حال مطالعات میدانی و تحقیقات فنی.
 
شرح عکس: در حال رسیدن به خانه و خانواده.
   
با توجه به شهرت گریز بودن خانم کارگردان مستند «من روحانی هستم» با تلاش شبانه روزی دوستان، تصاویر زیر در حالات مختلف این کارگردان کشف و در اختیار مردم علاقمند قرار گرفت.دقت داشته باشید که ناشناس بودن و اسم مستعار داشتن این کارگردان هیچ ربطی به فیلم مذکور ندارد چون به اعتقاد کارشناسان «مو لا درزش نمیره» و تیم تهیه کننده این فیلم از رویارویی با رسانهها اصلا هراسی ندارند؛ فقط کمی خجالتی و ماخوذ به حیا هستند! ضمن اینکه مهم فیلمه، کارگردان و تهیه کننده که اصلا مهم نیست

No comments:

Post a Comment