Monday, May 19, 2014

شغل اقتصادی اين مرد چینی کیسه بوکس شدن یا كتك خوردن است!



شغل اقتصادی اين مرد  چینی  کیسه بوکس شدن یا كتك خوردن است! 
اقتصاد حرف اول و آخر را  در هر خانه وکاشانه  و اجتماع و حکومتی می زند . حتی اگر بقول خمینی  اقتصاد مال خر باشد و  پس از 35 سال  چنین اقتصادی منجر به بحران اقتصادی شده باشد که زیر بنایش خریست.  همچنین جانشین وی خامنه ای هم تلاش می کند برای عبور از بحران  اقتصادی پیام اقتصاد- جهادی- مقاومتی یا ریاضتی دهد ، ولی راه برون رفت برای بحران اقتصادی متصور نیست.  در صورتیکه  در چین که پر جمعیت ترین کشور جهان است. هم زمان که تبدیل به  مقام اول  اقتصادجهانی شده است. مواجه با بیکاری و شکاف طبقاتی شده است . لذا  برخی از بیکاران چینی برای امرار معاش روزانه ی خود  باید کاری دست و پا کنند .برای  همین  گزارش شده  که کیسه بوکس شدن سخت‌ترين شغل دنيا در چین  است . طوریکه دور از انتظار نیست که این شغل به زودي  به ضرب المثلی تبديل شود که   گفته شود اینم " چينيه "  چون  یک  مرد چيني  از طریق این شغل  کیسه بوکس  شدن پول در مي‌آورد . برای اینکه  "زي شوپينگ" در خيابان‌ها و كافه‌ها اجازه مي‌دهد تا  مردم هر طور كه  مي‌خواهند به شكم  وی  ضربه یا مشت بزنند تا از اين طريق  بتواند ماهيانه 20،000 يوان (معادل 1879£) به دست ‌آورد.  البته گفته  شده که همسر و دو دختر ش بارها تلاش كرده‌اند وي را از انجام اين كار منصرف كنند؛ اما هرگز موفق به متقاعد كردن وي براي اين خواسته نشده‌اند. زیرا که  "شوپينگ" مي‌گويد با اين كار مي‌تواند هزينه زندگي‌اش را در آورد. بهرحال  این شغل  آنقدر عجيب است كه فقط از يك چيني بر مي‌آيد. براي همين، با انجام اين قبيل كارها، احتمالا به زودي اين حرف به ضرب المثل تبديل خواهد شد كه اینم " چينيه " ازش پول در میاد .
خو ب چین که همه رقم کالاهای بنجول دست  چندم  به ایران صادر می کند .از جمله  تسبیح ومهر وجا نماز وتابوت وسنگ قبر  و شلاق و دست بند زندان و.... . می باشد . پس بعید نیست  به زودی اینگونه شغل چینی  کتک  خوری  هم به ایران  هم صادر کند تا سرکوب گران وساندیس خوران آموزش به بینند چگونه توان کتک خوردن شان را  بالا ببرند  تا در درگیری های خیابانی با معترضان  طاقت داشته باشند که کم نیاورند . 29 اردیبهشت – 93

 روزگارنو: آيا اين سخت‌ترين شغل دنياست؟احتمالا به زودي اين حرف به ضرب المثل تبديل خواهد شد كه: چينيه، ازش بعيد نيست! مردي چيني از راهي پول در مي‌آورد كه ممكن است مشكل‌ترين شغل دنيا باشد. بنا بر اين گزارش، "زي شوپينگ" اجازه مي‌دهد تا هر طور كه مي‌خواهند به شكم او ضربه بزنند. وي عملا شكم خود را به كيسه پانچ تبديل كرده است و از اين طريق ماهيانه 20،000 يوان (معادل 1879£) به دست مي‌آورد. او در خيابان‌ها و كافه‌ها به مردم اجازه مي‌دهد سه بار به شكم او ضربه بزنند. همسر و دو دختر او بارها تلاش كرده‌اند وي را از انجام اين كار منصرف كنند؛ اما هرگز موفق به متقاعد كردن وي براي اين خواسته نشده‌اند. "شوپينگ" مي‌گويد با اين كار مي‌تواند هزينه زندگي‌اش را در آورد. بالاخره او مرد خانه است و اين هم راهي، اگرچه سخت، براي آوردن پول به خانه است؛ ولي كار او آنقدر عجيب است كه فقط از يك چيني بر مي‌آيد. براي همين، با انجام اين قبيل كارها، احتمالا به زودي اين حرف به ضرب المثل تبديل خواهد شد كه: چينيه، ازش بعيد نيست! 

No comments:

Post a Comment